Satış ve İade Politikası


Satış Politikası

Ozpack.com sitesinden banka havalesi ile yapılan alışverişte, müşteriye siparişin alındığına dair onay mesajı iletilir ve müşteriden ödeme yapması beklenir. 1-2 iş günü içerisinde banka havalesi yapmayan müşterilere ödemenin daha yapılmadığına dair e-posta ve sms gönderilir. 10 işgünü boyunca ödeme için sipariş bekletilir. Ödeme yapıldıktan 1-2 iş günü sonra ürün Yurtiçi Kargo'ya verilir. 10 işgünü içinde firmamıza telefon (0232 4832399- 0552 6922654) veya e-posta (info@ozpack.com) yoluyla ulaşan müşterilerimiz için sipariş bekletilir. 10 işgünü içinde ödeme yapmayan veya bize telefon veya mail yoluyla ulaşmayan müşterilerin siparişi silinir.  

Ozpack.com sitesinden kredi kartı ile yapılan alışverişte, müşteriye siparişin alındığına dair onay mesajı iletilir. Müşterinin kredi kartı ile yaptığı ödeme banka ile karşılaştırılır. Ödeme başarılı ise müşteriye e-posta ve sms yoluyla ödemenin başarılı olduğu ve ürünün 1-2 işgünü içerisinde kargolanacağı mesajı iletilir. Ödeme çeşitli nedenlerle başarılı olmadığında müşteriyi bilgilendirmek amacıyla e-posta ve sms yoluyla bilgi mesajı gönderilir ve tekrar sipariş oluşturması istenir. Ödeme veya ürün konusundaki herhangi bir anlaşılmazlık söz konusu ise müşteri firmamızın telefonları (0232 4832399- 0552 6922654) ve e-postasından (info@ozpack.com) Ozpack firmasına ulaşma hakkına sahiptir. Ozpack firması problemin ne olduğu ve çözümü hakkında müşteriyi bilgilendirmekle yükümlüdür.

Ozpack.com sitesinden kapıda ödeme ile yapılan alışverişte, müşteriye siparişin alındığına dair onay mesajı iletilir. Müşteri ek olarak 3 TL ödemeyi kabul eder. İtiraz olmadığı takdirde ürünün 1-2 işgünü içerisinde kargolanacağı mesajı iletilir. Yurtiçi Kargo'ya verilen ürün kapıda nakit ödeme koşulu ile müşteriye teslim edilir. Ödeme veya ürün konusundaki herhangi bir anlaşılmazlık söz konusu ise müşteri firmamızın telefonları (0232 4832399- 0552 6922654) ve e-postasından (info@ozpack.com) Ozpack firmasına ulaşma hakkına sahiptir. Ozpack firması problemin ne olduğu ve çözümü hakkında müşteriyi bilgilendirmekle yükümlüdür.

İade Politikası

Aldığınız her ürün, Ozpack firmasının garantisi altındadır.

Almış olduğunuz ürününü tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 7 günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. İade etmeden önce şirket telefonlarımız (0232 4832399- 0552 6922654) veya e-postasından (info@ozpack.comfirmamızı konu hakkında bilgilendirmeniz gerekmektedir. Ürünü, ürün faturası ve iade nedeni içeren bir dilekçe ile 1374 Sok. No:4 K:6 D:601 Çankaya/İZMİR adresine iade ediniz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa Yurtiçi Kargo'ya tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra Yurtiçi Kargo'nun görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Kullanılmış, tahrip edilmiş vs. şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir.

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Ayrıca müşteri siparişin iptalini isteme hakkına sahiptir. Siparişin iptalini isteyen müşteri şirket telefonlarından (0232 4832399- 0552 6922654) firmamıza ulaşarak  siparişini iptal ettirebilir. Ödeme alınıp daha ürün yollanmadıysa iade havalesi 2 işgünü içinde kredi kartı iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.  Ödeme alınıp ürün kargolandıysa müşteri yukarıda belirttiğimiz iade şartlarına uymakla yükümlüdür.

Müşteri satın aldığı ürünü değiştirme hakkına sahiptir. Satın aldıktan hemen sonra 1 işgünü içerisinde telefonlarımızdan (0232 4832399- 0552 6922654) ulaşıp modeli değiştirmek istediğini belirtirse ürünler aynı fiyatta ise değişim yapılabilmektedir. Aynı fiyatta değilse bir önceki siparişi iptal edilir ve yukarıda belirtilen iptal şartları geçerli olur ve tekrar sipariş oluşturmaları istenir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, Ozpack firmasına başvurulmalıdır.

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.