Değişim & İade & Hastane

Değişim/İade koşulları nelerdir?

-Değişim&iade süresi 14 gündür.

Ürün yazdırma hizmetimizden yararlandıysanız değişim veya iade kabul edilmemektedir.

Ürünün kullanılmamış, bozulmamış, hasarsız ve aksesuarlarının tam olması gerekmektedir.

Ürün faturasıyla birlikte gönderilmelidir. Faturanız, e-fatura mükellefi olduğumuzdan dolayı vermiş olduğunuz mail adresine gönderilmektedir.(Fatura çıktısı alamıyorsanız sorun değil, sistemde mevcuttur.)

- İlk olarak değişim veya iadesi istenen ürün ile ilgili değişim/iade/hastane başvuru sayfasında yer alan sayfa sonunda bulunan online formu değişim veya iade sebebinizi açıklayıcı olarak doldurmanız gerekmektedir. (form sayfa sonunda yer almaktadır.) Formda ad-soyad, cep telefonu numaranız, e-mail adresiniz, ürüne ait sipariş numarası ve problemin ne olduğuna dair bir açıklama yazılması istenmektedir.

- Verilen bilgiler doğrultusunda değişim/iade işlemi için verdiğiniz e-mail adresinize 2 iş günü içinde değişim/iade onayı maili iletilecektir.(Dönüş formları junk,spam,gereksizler vb. kutusuna düşebilmektedir. Lütfen bu bölümleri de kontrol ediniz.) Onay mailinin atılmasından sonra ürünün cebine, iletişim bilgilerinizi ve üründeki sorunu-şikayetinizi içeren bir not ile birlikte faturasını da koyarak size verilen kargo anlaşma kodu ile Yurtiçi kargo şirketinden alıcı ödemeli olarak ücretsiz şekilde ürünü bize gönderebilirsiniz.

- Değişim/iadesi istenen ürün, değişim/iade onay maili size ulaştığı günden itibaren 7 iş günü içerisinde kargoya verilmelidir. İlk aldığınız ürünün yerine seçtiğiniz ürünün fiyatının daha yüksek olması halinde aradaki farkı banka havalesi ile ödeyebilirsiniz. Daha düşük olması durumunda ise aynı işlem bizim tarafımızdan uygulanacaktır.

- İadesi veya değişimi istenen ürün, siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 iş günü içerisinde kargoya verilmelidir.

- Değişim ve iadelerde yalnızca yurtiçi kargo ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz. Yurtiçi kargo haricindeki firmalar ile gönderim, göndericiye aittir.

 

Değişim/İade için ne yapmam gerekiyor?

Değişim/iade için bize verdiğiniz e-mail adresinize göndereceğimiz onay mailinden sonra YURTİÇİ KARGO şubesine gitmeniz gerekmektedir. Ürünün cebine, iletişim bilgilerinizi ve üründeki sorunu-şikayetinizi, değişim veya iade talebinizi içeren bir not ile birlikte faturalarını da koyarak yurtiçi kargoyla alıcı ödemeli gönderebilirsiniz. Ürünü paketledikten sonra şubedeki çalışandan kargo paketi üzerine iade ise “İADE”, değişim ise “DEĞİŞİM” yazmasını talep etmeniz gerekmektedir. (Örnek fotoğraflar aşağıda bulunmaktadır.)

 

Peki ya OZPACK Hastanesi?

İlk olarak tamiri istenen ürün ile ilgili değişim/iade/hastane sayfasından tamir sebebinizi açıklayıcı olarak formu doldurmanız gerekmektedir. Formda ad-soyad, cep telefonu numaranız, e-mail adresinizi ve problemin ne olduğuna dair bir açıklama yazılması istenmektedir. Başvurunuzun ardından size mail üzerinden dönüş sağlanacaktır. Dönüşün ardından kargoya teslim etmeniz gerekmektedir.

Suni deri üzerinde yer alan deformeler, renk solması,çizik, kesik, yırtık, deride dökülme ve yıpranma vb. tamir edilemediği için tamirat kapsamında değildir. Tamirat işlemleri 1,5 / 2 ay arası sürmektedir. Tüm müdahaleler ücretsizdir. Yalnızca kargo gönderirken ve alırken size aittir.

Yapman gereken şey OZPACK’ini göndermeden önce ürünün cebine, üründeki sorunu anlatan ve kargo iletişim bilgilerini içeren bir not bırakarak,  kargo şubesinde paketledikten sonra şubedeki çalışandan kargo paketi üzerine “HASTANE” yazmasını talep etmek 😊 (Örnek fotoğraflar aşağıda bulunmaktadır.)

 

 

Ürünümü gönderince nasıl takip ederim?

Ürününüzü  kargoya verirken kargo çalışanına “kargom Ozpack’e ulaştığında mesaj gelmesini istiyorum” diyerek cep numaranızı bırakırsanız kargonuz bize ulaştığında cep telefonunuza  kargo tarafından bildirim mesajı atılır ve ürününüz o andan sonra bize emanettir. 😊

(Adres: OZPACK Hastanesi İsmet Kaptan Mah. Sezer Doğan Sk. No: 4 MAB İş Merkezi Daire: 601 Çankaya/ İzmir)  

Değişim istediğim ürün ne zaman gönderilir?

Gönderdiğiniz ürün bize ulaştığında size bir bilgi mesajı iletilecektir. Mesaj size ulaştığı günden itibaren 7 iş günü içinde talep ettiğiniz yeni ürününüz kargoya verilir.

 

İade ödemem nasıl gerçekleşecek?

İadeniz, ürün bize ulaştıktan sonra yapılacaktır.

Ödemeniz Kredi Kartı (iyzico) üzerinden yapıldıysa iyzico üzerinde iade yapılır. Ödemeniz havale yoluyla yapıldı ise adınıza kayıtlı olan hesap bilgileriniz sizden alınarak Havale/EFT yoluyla tarafınıza iade edilmektedir. Banka hesap bilgilerinizin gönderimi için ürünle birlikte bir kâğıda hesap bilgilerinizi (hesap adı- banka adı ve IBAN) yazmanız yeterli olacaktır.

Ücret iadesi, ürün bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde hesabınıza yatırılır.  

 

İsim Yazdırma Fırsatı

İsim yazdırmak isteyip unutan ya da sonradan görüp isim yazdırma işlemi yaptırmak isteyen kullanıcılarımız için isim yazdırma şansı;

- Hastane kapsamında gönderdiğiniz ürünlerinize isim yazdırmak isterseniz kalemlik ürünlerde (Tripack hariç) +350₺, Traveler ürünlerde +550₺ ve diğer ürünlerde (Tripack dahil) +450₺ ücreti ile birlikte yazdırmak istediğiniz ismi belirttiğiniz bir not kağıdını ürünün cebine bırakın. Ürününüz isim yazılmış şekilde geri dönsün :)

-OZPACK ÇANTA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

DEĞİŞİM&İADE BAŞVURU FORMU

Bu site reCaptcha ile korunuyor. Ayrıca bu site için Google Gizlilik Politikası ve Hizmet Şartları geçerlidir.